===============================
.

Για όλα τα μικρά ή ΜΕΓΑΛΑ τα εύκολα ή ϪЎϬӜ҈֒Ӆ@

Τεχνικά Προβλήματα Ύδρευσης & Θέρμανσης

Υδραυλικός   Αριθμός  Αδείας 1626/Α

Γιώργος Τρουλλινός τηλ 6932 860310

.
HOME ΑΠΟΡΙΕΣ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΚΔΟΣΗ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ON LINE ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ banner.astyservice.gr EMAIL LINK
.
.

210 7520513  6932860310  ΑΜΕΣΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ

     
Διαβάστε "Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας"  
 
  Ανταλλακτικά ηλιακών
  Αυτόματο Πότισμα
  Αυτόνομη Θέρμανση Προβλήματα
  Δεξαμενή Πετρελαίου
  Δεξαμενή Πετρελαίου Κοπή Αποξήλωση
  Εγκαταστάσεις θέρμανσης
  Εκδοση Κοινοχρήστων
  Εξαέρωση παροχής πετρελαίου
  Εσωτ. υδραυλικές εγκαταστάσεις
  Θερμομπόϊλερ
  Θερμοσίφωνες Αερίου
  Θερμοσίφωνες Ηλεκτρικοί
  Θερμοσίφωνες Ηλιακοί
  Θερμοσίφωνες Ηλιακοί Επισκευή
  Θερμοσίφωνες Ηλιακοί Συντήρηση
  Θερμοσίφωνες Ταχυθερμοσίφωνες
  Κανονισμός Δικτύου Ύδρευσης
  Κανονισμός Δικτύου αποχέτευσης
  Λεβιτοστάσιο Καλοριφέρ, Αποξήλωση Λέβητα
  Προσφορές σε Υλικά και Εργασία.
  Τιμοκατάλογος Προϊόντων
  Υδραυλική Εγκατάσταση
  Φίλτρα νερού
  Φυσικό Αέριο
 

Κανονισμός Δικτύου Ύδρευσης


Σελίδες Θέματος 20    Μετάβαση στη σελίδα      |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 |16 |17 |18 |19 |20 |

Διακοπή – Αφαίρεση παροχών Ενστάσεις – Μειώσεις λογαριασμών

1. Η υδροδότηση ενός ακινήτου διακόπτεται: α) Ύστερα από έγγραφη αίτηση του καταναλωτή. Η διακοπή δεν είναι δυνατή πριν την πλήρη εξόφληση τυχόν οφειλών του καταναλωτή προς την ΔΕΥΑ…. Η επανασύνδεση γίνεται ύστερα από έγγραφη αίτηση του καταναλωτή και την καταβολή της ανάλογης εγγύησης. β) Από την Υπηρεσία στις περιπτώσεις που προβλέπονται από τον Κανονισμό. Η επανασύνδεση γίνεται εφόσον αρθεί ο λόγος που οδήγησε στη διακοπή και καταβληθεί το ποσό της επανασύνδεσης. 2. Αφαίρεση της παροχής γίνεται ύστερα από αίτηση του καταναλωτή, με την σύμφωνη γνώμη του ιδιοκτήτη. Κατά την αφαίρεση απομακρύνεται το υδρόμετρο και παραμένει όλη η διάταξη στην διάθεση της ΔΕΥΑ…, η οποία μπορεί να την χρησιμοποιήσει για να υδροδοτήσει άλλον πελάτη ή για να τοποθετήσει συσκευές ελέγχου του δικτύου. 3. Για κατεδάφιση της οικοδομής και ανέγερση νέας, ο ενδιαφερόμενος για την ανέγερση κτίσματος, με σχετική αίτησή του και σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος κανονισμού, οφείλει να ζητήσει νέα σύνδεση υδροδότησης. 4. Αφαίρεση παροχών γίνεται τέλος σε περιπτώσεις σοβαρών παραβάσεων του παρόντος Κανονισμού και με απόφαση της αρμόδιας Επιτροπής της Δ.Ε.Υ.Α..

Ενστάσεις – Μειώσεις λογαριασμών. 1. Το Δ.Σ. της ΔΕΥΑ αποφασίζει γενικά , σύμφωνα με εισήγηση της Τ.Υ. της Δ.Ε.Υ.Α.. και ανάλογα με τα υδατικά αποθέματα της ΔΕΥΑ., για την πολιτική μείωσης λογαριασμών καταναλωτών που παρουσιάζουν άπαξ αδικαιολόγητη αύξηση κατανάλωσης και εγγράφως ζητούν μείωση λογαριασμού. Η λογική μείωσης του λογαριασμού πρέπει να είναι ποσοστιαία και σε αναλογία με τις αντίστοιχες προηγούμενες καταναλώσεις. Ο διευθυντής της ΔΕΥΑ. είναι υπεύθυνος για την σωστή εφαρμογή της παραπάνω αποφάσεως. 2. Ο καταναλωτής για κάθε αμφισβήτηση της χρέωσης του, απευθύνεται στο Τμήμα καταναλωτών της ΔΕΥΑ… και εκθέτει τις απόψεις του. Το Τμήμα Καταναλωτών διενεργεί αυτοψία και εάν διαπιστώσει ότι πράγματι υπάρχει προφανής λόγος που δικαιολογεί μείωση της χρέωσης εισηγείται στον Διευθυντή της ΔΕΥΑ…., ο οποίος διενεργεί την μείωση. Ως προφανείς λόγοι που δικαιολογούν μειώσεις θεωρούνται κυρίως περιπτώσεις αφανούς διαρροής, ελαττωματικής λειτουργίας μετρητή, λανθασμένης λήψης της ένδειξης και λανθασμένης χρέωσης κατά την βεβαίωση των τελών. Ο Διευθυντής μπορεί σε ειδικές περιπτώσεις να παραπέμψει το θέμα στην Επιτροπή Ύδρευσης και Αποχέτευσης της ΔΕΥΑ…. 3. Αν από το τμήμα καταναλωτών δεν διαπιστωθεί προφανής λόγος που να δικαιολογεί την μείωση και ο καταναλωτής δεν αποδέχεται το αποτέλεσμα του ελέγχου ή δεν είναι ικανοποιημένος από το ποσοστό μείωσης που σύμφωνα με την απόφ. του Δ.Σ. έκανε ο Διευθυντής, δικαιούται να υποβάλει ένσταση, η οποία εξετάζεται από την Επιτροπή Ύδρευσης και Αποχέτευσης ή το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΥΑ…. 4. Οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν ένσταση μόνο για τον τελευταίο λογαριασμό κατανάλωσης νερού. Για τον ίδιο λογαριασμό δεν μπορεί να υποβληθεί νέα ένσταση. 5. Ο καταναλωτής που υποβάλλει ένσταση η οποία απορρίπτεται δεν επιβαρύνεται με τυχόν προσαυξήσεις παρά μόνο μετά την λήξη της νέας προθεσμίας, που τίθεται για την εξόφληση του λογαριασμού του. 6. Σε εξαιρετικές και ιδιάζουσες περιπτώσεις, με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑ… μπορεί να προβλεφθεί η καταβολή ποσού ή ποσοστού του αμφισβητούμενου λογαριασμού, που θα πρέπει να καταβάλλει ο ενιστάμενος άμεσα. 7. Σε περίπτωση συνιδιοκτησίας, οι συνιδιοκτήτες ορίζουν με γραπτή δήλωση τους προς την ΔΕΥΑ… που υπογράφεται από όλους, κοινό εκπρόσωπό τους για τις σχέσεις τους με αυτή, ευθυνόμενοι όμως από κοινού και εις ολόκληρον ο καθένας.

 


Σελίδες Θέματος 20    Μετάβαση στη σελίδα      |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 |16 |17 |18 |19 |20 |


 
 

 

ΑΜΕΣΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Αναλαμβάνω   κάθε  τεχνική εργασία 
Εξυπηρετώ κάθε τεχνική  ανάγκη
Σε όλη την  Αθήνα και Αττική 24 ώρες

 Εξυπηρέτηση καί Κυριακές & αργίες

Τρουλλινός Γιώργος υδραυλικός

6932 860310 & 210 7520513